woensdag 10 oktober 2007

Ik heb hem binnen!!


Gisteren was het zover; mijn Silhouette (elektrische stansmachine) was binnen! Omdat ik hem van Frank krijg (voor de bevalling; in beide opzichten 'voor' hihihi) zijn we, nadat Frank uit zijn werk kwam, de Silhouette op gaan halen. Gisterenavond natuurlijk meteen aangesloten en wat dingetjes geprobeerd. En het ging zowaar bijzonder makkelijk!! Wat een heerlijk apparaat zeg! Alleen..... 1 maar; blijkbaar 'praat' de bijgeleverde software (speciaal nog aangepast voor Windows Vista) niet met mijn laptop (met, hoe kan het ook anders; Windows Vista). Met als gevolg dat mijn laptop 'uitknalt' met een blauw scherm.... grrr! Minder leuk dus. Meteen toen ik vanmorgen wakker werd heb ik de software geinstalleerd op mijn vaste pc, en gelukkig; geen problemen. Dus of het ligt aan mijn laptop, of het ligt aan Vista... Iemand die dit toevallig leest (gezien de reacties op mijn berichtjes zullen dat er niet veel zijn) weet misschien wat er aan de hand kan zijn?
Tot die tijd zal ik dus mijn mooie, nieuwe Silhouette gaan gebruiken op mijn vaste pc.

Geen opmerkingen: