zondag 14 oktober 2007

Mijn 'eerste' echte lay-out




Na zoveel miniboekjes gemaakt te hebben, werd het weleens tijd om me te wagen aan een echte, normale lay-out. Gisterenavond ben ik aan de slag gegaan met de foto's van het bos. Ik heb geloof ik nog nooit zo snel iets gemaakt met de foto's die we genomen hebben! Het was even schuiven met de foto's etc. maar ik ben best tevreden over het resultaat. De titel Autumn Leaves heb ik uitgesneden met mijn Silhouette en ook het herfstblad heb ik hiermee uitgesneden.
Het is toch nog best lastig om op een ander formaat te scrappen dan je gewend bent. Maar ik heb de smaak te pakken, straks ga ik aan de slag met een kleurrijke lay-out. Hiervoor wil ik de foto's gebruiken van ons feestje in juli. Ook hier wil ik weer zo'n schattig Magnoliastempeltje bij gebruiken. Ik heb deze ingekleurd met mijn nieuwe kleurtjes en vervolgens met reukloze terpentine gedoezeld.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Lin,

Fijn dat er nu gereageerd kan worden op jouw scrapsels.
Ik vind het echt geweldig wat je allemaal maakt! Alles ziet er kleurrijk, smaakvol en heel verzorgd uit. Ik wist natuurlijk wel dat je creatief was (van wie zou je dat nou hebben :-) ), maar zó leuk had ik niet verwacht. Petje af. Ik ben heel trots op je!

groetjes,
Mia (bijna oma)