donderdag 25 oktober 2007

Ons kereltje is geboren!




De laatste keer dat ik heb geschreven had ik niet kunnen voorspellen dat de volgende dag ons kleine kereltje geboren zou worden! Om 02.15 uur begonnen de weeën waarvan ik dacht dat het 'oefenweeën' waren.... Niet dus :-) Om 10.42 uur is kleine man geboren in het ziekenhuis van Hengelo. De bevalling is prima verlopen maar 'goh, wat een wervelstorm is het'! Dinsdag 16 oktober zijn we thuis gekomen en nu we ruim een week verder zijn kan ik zeggen dat de ergste storm een beetje is gaan liggen. B en ik (en papa natuurlijk) beginnen een beetje aan elkaar wennen. Bouke is een heel tevreden maar ook beweeglijk en actief/alert mannetje. Hij doet het hartstikke goed en heeft tot nu toe ieder flesje leeggedronken.

Komende tijd zal ik dus wat minder/geen tijd hebben om te scrappen of mijn weblog bij te werken, maar ik heb uiteraard wel wat fotootjes geplaatst van ons kleine wonder!

Geen opmerkingen: