donderdag 11 oktober 2007

Yes, yes, yes!

Mijn Silhouette doet het op mijn laptop! Gisterenavond heb ik de brutale schoenen aan getrokken en Monique (van M-Scrapsite) een mailtje gestuurd met de vraag of zij misschien wist wat het probleem was. Maar helaas, zij wist het ook niet. Ze verwees me door naar Quickkutz zelf, dus we hebben meteen maar actie ondernomen en een mail gestuurd naar Amerika. Binnen het uur!! kreeg ik al antwoord! Op de achtergrond bleef stilletjes de Craft Robo Status Supervisor actief waardoor mijn laptop op den duur steeds crashte. Gelukkig is het nu opgelost! Ik heb vanavond dus heerlijk aan de eettafel mijn silhouette kunnen gebruiken in combi met mijn laptop. Ik heb twee kaartjes gemaakt. Foto's volgen asap omdat anders de ontvangers ze al gezien hebben :-)

En.... ik heb mezelf vandaag een cadeau gedaan; een prachtige doos van 36 Coloursoft potloden van Derwent!! Naturlijk heb ik de mooie kleurtjes gebruikt voor de kaartjes!

Geen opmerkingen: