donderdag 22 november 2007

Nieuwe inspiratie!





Zo, hier ben ik weer eens. De afgelopen tijd ben ik druk geweest met kaartjes maken èn met Bouke. Laatstgenoemde, niet geheel onbelangrijk persoontje, hield zijn papa en mama behoorlijk bezig. Ik vond hem al een paar weken erg onrustig, veel huilen en erg driftig. Samen met het overstrekken en zijn voorkeurshouding ben ik eens gaan 'googelen' en leek alles er op dat onze geweldige kleine vent lijdt aan het Kiss-syndroom. Bij dit syndroom is een of meerdere nekwervels verschoven wat natuurlijk pijn geeft. Dit verklaart wellicht zijn voorkeurshouding. Nu was meneer al onder behandeling van een kinderfysiotherapeut vanwege deze zelfde voorkeurshouding, maar ik heb mijn vermoeden aan haar verteld en zij verwees ons door naar een osteopaat.
En zo geschiedde; afgelopen maandag was zijn eerste behandeling en wat is Bouke hier van opgeknapt zeg! Hij is nu veel rustiger (slaapt beter, dieper en langer) en huilt niet meer zo veel. En wonder boven wonder keek meneer ineens, zomaar, spontaan naar links! Hosanna!! Wat waren zijn papa en mama blij! Oké, hij is er nog niet helemaal, waarschijnlijk nog 1 of 2 behandelingen en dan zou hij van de klachten af moeten zijn.

Tussendoor heb ik nog tijd gehad om een paar kaartjes in elkaar te freubelen, zie hier het resultaat. Het papier is van BG, Blush en de stempeltjes uiteraard weer van Magnolia; de november/december kit die ik heb besteld (en dus ein-de-lijk heb ontvangen).

Oh ja, wat ik zoooooooo leuk vind, is dat ik al welgeteld 2 reacties heb gekregen van mensen die mijn blog tegenkwamen! Superleuk dat jullie reageren, dat motiveert enorm om meer te schrijven (en meer te laten zien natuurlijk!)

With Love,
Linda

1 opmerking:

Janny zei

super zijn je kaartjes weer Linda en fijn dat je zoontje baat bij de behandeling van de fysio heeft!