maandag 31 december 2007

2007 - 2008

Gewoon even een paar foto's, een paar woorden van bezinning en waardering voor de dingen die gebeurd zijn het afgelopen jaar.

De komst van ons geweldige ventje Bouke; ik wist niet dat de liefde voor je kind zo groot en intens kon zijn!


Liefde voor mijn man, vriend, maat, compagnon, soul-mate Frank


Vriendschap èn onze twee-handen-op-een-buik-samenwerking: Edith


Vriendschap èn het delen van lief en leed over ons kersverse moederschap: Wendy


Telefonische bijstand van mijn zus in mijn kraamtijd


Hulp, steun en vooral een luisterend oor van mijn mams!


Mijn kunstmoeder Loes, die zo ontzettend veel voor me betekent; ze weet de helft niet


Het trotse gevoel op mijn schoonzus omdat ze net een geweldig mooi kereltje op de wereld heeft gezet!



En natuurlijk niet te vergeten: dat Frank en ik een ander huis hebben gekocht (heel stoer met tuin, garage èn carport!). Dat we door de komst van Bouke een andere auto hebben gekocht. Dat Janniene haar horizon heeft verbreed en per 1 januari begint met een andere baan! Dat we mijn schoonouders voor het eerst opa en oma hebben gemaakt. Dat mijn lieve collega's ontzettend met mij hebben meegeleefd.

Kortom; 2007 was een fantastisch jaar!!

Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en een ontzettend gelukkig en gezond 2008 met diegenen waar je van houdt!

1 opmerking:

Marieke Vermeulen zei

A very happy new year to you and your family! Beautiful pictures!!

xxxMarieke