woensdag 19 december 2007

Dit is echt niet grappig

Nietsvermoedend werd ik vannacht wakker van Bouke, zoals - helaas - nog steeds gebruikelijk heeft hij 's nachts honger en dus moet er een flesje klaargemaakt worden. De kou trotserend kroop ik met Bouke op mijn arm in de fauteuil op zijn kamertje. Schemerlampje aan, intiem sfeertje, mooi koppie, slaperig hoofd van mama.... maar niet voor lang. Klaar wakker was ik toen ik zag wat daar op de grond kroop!!! Een giga grote zwarte spin met ENORME grote zwarte poten. Gatverdamme!!! (oke, ik dacht iets anders maar dat is niet voor publicatie geschikt). Held als ik ben ben ik met Bouke op de arm iets zwaars gaan zoeken om de spin mee te vangen (lees: er iets overheen te zetten zodat hij niet kan ontsnappen met vervolgens de vraag aan Frank om deze ongewenste gast het huis uit te bonjouren). Goed, ik had dus iets gevonden; een beker in de badkamer. Ik was er echter niet van overtuigd dat deze Grote Sterke Spin de beker zou laten staan ("kijk mama, de beker heeft pootjes!"). Dus nog maar iets zwaars er boven op gezet. Het is nu 15.30 uur en je raadt het al; de beker en het bakje staan er nog steeds. Ik was namelijk vergeten om vanmorgen vroeg aan Frank te vragen of hij de spin weg wilde halen...

afzender: Held op sokken



P.S. Mocht ik nou vanavond geen peuken schijten, dan maak ik nog even een foto van het reusachtige monster!

Geen opmerkingen: