donderdag 20 december 2007

Ik heb....

Peuken gescheten!

En daar baal ik van!!! Frank heeft gisterenavond de spin tussen een kartonnetje en de beker geschoven en kwam ermee naar beneden. Grapjas als hij is kon hij het niet laten net te doen alsof hij de spin los liet vlak voor mijn neus :-s (Nee, mannen; dat is echt niet grappig!).
Toen zei hij dat hij het eigelijk wel zielig vond om de spin naar buiten te doen... Wat nou zielig?! "Ja maar het vriest buiten!" Nou en, dacht ik. Had 'ie maar geen spin moeten worden. Daar horen dit soort ik-ben-naar-binnen-geslopen-maar-wordt-nu-weer-buiten-gezet-acties nou eenmaal bij!
Goed, Frank heeft de spin dus heel ver achter in de tuin gezet. En ik heb helaas, ben blij toe, jammergenoeg, gelukkig geen foto kunnen maken. Het blijft dubbel.

1 opmerking:

Professor Howdy zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.