dinsdag 11 december 2007

Kerstkriebels!






Geïnspireerd door onze buurt - die dit weekend massaal hun kerstversieringen van zolder hebben gehaald, met als gevolg prachtig verlichte tuintjes en gezellige dingen voor het raam - is Frank ook de zolder op gegaan om onze kerstspullen te voorschijn te halen. Zondagmiddag hebben we de kerstboom opgetuigd, samen met mijn moeder. Gezellig een kerstcd'tje opgezet dus we kwamen al aardig in de stemming. Natuurlijk heb je nooit genoeg leuke spulletjes dus gisterenmiddag ben ik samen met mijn moeder en mijn schoonzusje naar het tuincentrum geweest. Wat een walhalla aan kerstpullen zeg! We keken onze ogen uit en zijn flink geslaagd! Gisterenmiddag ben ik natuurlijk meteen verder gegaan met versieren en zie hier het resultaat!
Iedereen heel veel plezier met de voorbereidingen!

Geen opmerkingen: