zondag 23 december 2007

Nieuwe LO's

Gisterenmiddag, na mijn wandeling in de frisse buitenlucht, kwam de inspiratie weer opborrelen! Ik heb twee LO's gemaakt; zie hieronder.

Aan mijn site-feed kan ik zien dat ik toch inmiddels wat bezoekers heb op mijn site. Maar nu zou ik het zoooooo leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Een berichtje dat je geweest bent is al genoeg; zou het helemaal super vinden!!

For my English readers: Watching my site-feed I can see that my blog has a view visiters. I would really, really, really appreciate if you would leave a message; just a message that you've been here is enough. I would love that!!!

For now; I wish you all a nice weekend and thanks for stopping by!






1 opmerking:

Ingrid zei

Mooie layouts. Ik heb de rest van je werk ook even bekeken en je maakt prachtige layouts en kaarten.