woensdag 26 december 2007

X-mas!

Gisteren zijn we naar IJsselstein geweest om eerste kerstdag door te brengen bij mijn moeder. Mijn oma (die nu Oma Oma is van 3 achterkleinkinderen!) was er ook en ook mijn vader kwam even langs! Erg leuk om mijn vader met Bouke te zien. Hij heeft Bouke sinds zijn geboorte niet meer gezien. Aan het eind van de middag hebben mijn moeder en ik Het Kerstdiner voorbereid; we waren een geweldig team zo met z'n tweeën in de keuken!! Leuk is dat, om in de keuken allemaal dingetjes voor te bereiden... niemand mag er dan in; forbidden area! En dan met opgemaakte schalen de versierde tafel 'af te maken'! Na het eten zijn we weer naar huis gegaan om daar onze eigen tafel voor te bereiden voor de brunch! Vanmorgen om 11.00 uur kwamen mijn schoonouders en mijn zwager en schoonzusje (die al een week over tijd is!! Mini-me heeft het nog erg zin in zijn/haar moeders buik!). Bouke was weer de vrolijkheid zelf; hij lachte en kletste wat af en vond die aandacht best wel erg leuk!

We hebben hele mooie, fijne kerstdagen gehad, bedankt daarvoor!

Yesterday we went to my mom to celebrate X-mas at her place. My grandmother (she's now Grand-Grandmother of 3 children!) was also joining us. It was very nice to see my dad with Bouke, because he hasn't seen his youngest grandchild since Bouke was born. My mom and I made preparations voor Christmas Dinner; it's so nice to work as a team with my mom and surprising the family with beautiful decorated bowls of salad!! After dinner we went home because we had to decorate our own table too! Cause this morning the family of Frank came for a brunch. My sister in law is 41 weeks pregnant; mini-me has still no plans to meet the world :-(.
Bouke was very happy; he gave the family nice smiles all the time!!






Ik had voor iedereen een naamkaartje gemaakt met op de achterkant een envelopje met daarin een kerstwens. Frank heeft zijn kerstwens voor mij geschreven: "Dat we maar veel, lang en intens mogen genieten van ons kleine ventje!" Lief hè?

2 opmerkingen:

Janny zei

wat een schattige foto's Linda!
en ik vind dat je echt prachtig kan scrappen!
Ik kom geregeld even bij je aanwippen om naar al dat moois te kijken!
bedankt voor je compliment op mijn blog!

Angel zei

Leuke blog! Kwam deze tegen en dacht moet even berichtje achter laten omdat...Ik zelf uit de buurt van IJsselstein kom Gezellig!