maandag 14 januari 2008

Oh, what a day!

Want deze mama 'mocht' vandaag weer gaan werken! Kind of mixed feelings.

Maar, het viel zeker niet tegen. Ik durf zelfs (heel voorzichtig, dat dan weer wel) te zeggen dat het heel gezellig was! Heb lekker koffie gedronken met collega's, bijgepraat met andere kersverse mama's (ja, het is een vruchtbaar bedrijf), door alle verhalen opnieuw de hele bevalling en kraamtijd 'beleefd' en ben op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen. Mijn duo-collegaatje was ook errug blij dat ik er weer was. Niet in de laatste plaats omdat het eigenlijk gewoon re-te-druk was. Maar vooral ook omdat het met z'n tweeën nou eenmaal gezelliger is dan alleen! En de andere collega's vonden het ook erg fijn dat ik er weer ben, er stond een mooie, grote bos bloemen op mijn bureau!

Frank had vandaag voor het eerst een officiële Papadag. En ja hoor, de vrouw des huizes is één dagje werken, de mannen hebben het rijk alleen dus wat gebeurt er? Juist, er wordt gekotst!!
Oke, dat moet ik iets nuanceren: Bouke heeft een kwart van de inhoud van zijn flesje uitgespuugd. Dat heeft ie werkelijk nog nooit gedaan! Maar ja, papa moest natuurlijk even op de proef gesteld worden. Hij is wel met glans geslaagd hoor. Hij heeft Bouke schone kleertjes aan getrokken en volgens eigen zeggen "past het shirtje prima bij het broekje". Ik moet het nog zien...

3 opmerkingen:

SCRAP-GEK! zei

ooooh dat zal best even wennen geweest zijn...weer werken na je zwangerschapsverlof...wat een super mooie naam trouwens...vind bouke echt een gave naam...wilde ik even kwijt! LOL! fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad...en zo zo papa is inderdaad wel op de proef gesteld zeg...whahaha! leuk om te lezen hoor! en nu lekker genieten van je vrije avondje! :-) fijne avond nog! groetjes marije.

~Nancy~ zei

Oww.. wat zal dat wennen zijn geweest om weer te beginnen afgelopen maandag!!! Ik kan me er wat bij voorstellen!!! Fijn dat alles zo goed is gegaan in elk geval!

Enne.. leuk zeg dat je ook in houten hebt gewoond! Ik woon er ook pas sinds een jaar of 4 hoor.. wel een lekker plekkie.. lekker dichtbij alle grote steden.. heerlijk!!!

Groetjes!
Nancy

~Nancy~ zei

Oww.. wat zal dat wennen zijn geweest om weer te beginnen afgelopen maandag!!! Ik kan me er wat bij voorstellen!!! Fijn dat alles zo goed is gegaan in elk geval!

Enne.. leuk zeg dat je ook in houten hebt gewoond! Ik woon er ook pas sinds een jaar of 4 hoor.. wel een lekker plekkie.. lekker dichtbij alle grote steden.. heerlijk!!!

Groetjes!
Nancy