zondag 27 januari 2008

Pannekoeken bakken, laptoppen en griep

Het verband tussen deze drie is ver te zoeken. Tenminste, dat hopen we. Gisterenavond hebben mijn moeder en ik pannekoeken gebakken. Mijn moeder is dit weekend bij ons. Zo af en toe komt ze logeren omdat heen- en weerreizen net wat teveel van het goede is op 1 dag. En Frank had gisteren een wedstrijd dus mijn mams en ik stonden in de keuken.



Gisterenavond was er nog niks aan de hand, maar vannacht hoorde ik Frank ineens onder de douche staan... Huh? Hij heeft het dus flink te pakken. Naar zijn zeggen "kwam alles er overal uit". Hmm, alleen die gedachte maakte al dat mijn maag zich omdraaide. Vanmorgen hebben mijn moeder en ik ontbeten, Frank bleef voor de zekerheid maar even boven. De geur van versgebakken broodjes was even te veel.
Ik ben nu tig keer mijn handen aan het wassen, heb geen zin om zijn opvolger te zijn. Of erger nog; Bouke.

Wat heeft laptoppen hier nu mee te maken? Nou, eigenlijk niet veel. Behalve dan dat overal waar mijn moeder gaat, ook haar laptop te vinden is. Druk als ze is met het beheren van een aantal startpagina-dochters. En het werk gaat gewoon door, ook tijdens logeerpartijtjes bij haar oudste dochter.

2 opmerkingen:

Janny zei

leuke foto's allemaal en beterschap voor je man hoor en nu maar hopen dat de rest van de familie niet ziek wordt!

SCRAP-GEK! zei

heel veel beterschap gewenst....enne gezellig dat je moeder te logeren is!!! groetjes marije.