dinsdag 22 januari 2008

Schoon aan de haak

Vanmorgen was het druk...! Het begon vannacht om 04.30 uur (nee, echt, dit krijgt een positieve wending!) B werd wakker en vond het tijd voor zijn fles. Zijn papa en mama echter niet! Dus had B pech vannacht. Niet dat hij daar veel last van had want na een speentje, een kusje en een knuffel is meneer weer heerlijk in slaap gevallen tot vanmorgen 07.00 uur! Het doorslapen gaat dus de goede kant op. Afgelopen nachten werd hij zelfs pas voor het eerst wakker rond een uur of 06.00! (Ik zei toch: hij kan het wel!) Dus vanmorgen om 07.00 uur flesje, daarna spelen in de wipstoel. Ik zelf douchen, haar fohnen, ontbijten, (ondertussen bleef B zich vermaken in de wipstoel!) en de vaatwasser aan gezet. Tegen half negen kind in de MaxiCosi gehesen, luiertas gepakt, kind in de auto en op naar de osteopaat. Daar ging het eerste deel zeer goed (toen ze zijn borstkasje en armpjes behandelde (alsof die armen nog niet los genoeg zaten :-s)) en toen was zijn hoofdje aan de beurt. Niet fijn. B was het er dan ook niet mee eens en zijn we na 45 minuten weer naar huis gegaan. Inmiddels was het 10.00 uur en weer tijd voor zijn volgende flesje. Nou, eigenlijk niet maar ik had geen tijd om om 11.00 uur een flesje te geven omdat we naar het CB moesten. Dus flesje gegeven, even spelen en hup B weer in de MaxiCosi gehesen. Bij het CB eerst gewogen: 5770 gram schoon aan de haak! 58,5 cm lang en hoofdomtrek van 39 cm. Ik vind hem al erg groot geworden maar dat is nogal subjectief. Want als ik om me heen kijk zijn zijn leeftijdsgenootjes de 60 cm al gepasseerd en ook de 6 kilo. Maar goed. B was dan ook een kleintje bij de geboorte dus ìk vind hem al een hele grote vent! En toen werd het even wat minder leuk.... de prikjes! In ieder been een prik... snif... Maar mama (eehh, B) heeft zich goed gehouden! Hij was al weer snel aan het lachen en viel in de maxicosi op de terugweg naar huis heerlijk in slaap. En ligt nu nog te slapen...

(omdat ik altijd mijn camera vergeet, even geen pics!)

1 opmerking:

SCRAP-GEK! zei

aaaah gossie..toch altijd moeilijk (voor mama) en bouke he...zo'n prikje...fijn dat het doorslapen de goede kant opgaat joh! toppie! groetjes marije