dinsdag 22 januari 2008

The story continues; projectje 2

Wat een overwinning; het is niet bij de inschrijving gebleven!! Nee nee, ik ben gisteren daadwerkelijk voor het eerst weer gaan sporten! Na een pittige sessie nagym afgelopen zaterdag (voor de leken onder ons: dat is jezelf weer een beetje fanatiek afbeulen met het zwangerschapsclubje om o.a. de overtollige kilootjes kwijt te raken) kreeg ik de smaak te pakken en heb ik besloten dat mijn sportabonnement niet zonder een nieuw fitness outfit kon. Ik dus naar de Intersport! Ik zei nog tegen Frank, met een uurtje ben ik wel weer terug. Niet dus. Wat een walhalla aan sportspullen zeg! Ik wist niet dat ze zoveel m2 konden vullen met 90% sportkleding!! Maar goed. Ik ben eerst op zoek gegaan naar schoenen. Dat leek me het belangrijkst. Een vriendelijke mevrouw heeft me goed op weg geholpen en heb een paar ontzettende stoere fitnessschoenen kunnen scoren! Dat was nog niet zo makkelijk, want de 'looks' zijn bijna net zo belangrijk als de 'feeling'. Heel wat eisen dus voor zo'n fitnessschoen. Maar het is gelukt, ik mag er mee gezien worden (al zeg ik zelf) en ze zitten fantastisch! En nog een Heel Groot Voordeel: ze waren in de aanbieding!



Toen op zoek naar een broek. Tig broeken had ik mee naar het pashokje (waarom zijn die dingen Al-TIJD te klein en zijn er AL-TIJD te weinig haakjes??? Ik bedoel: ik had 6 broeken mee, de doos met fitnesschoenen, mijn winterjas en mijn handtas. Nou, dan is zo'n pashokje snel vol hoor! (Heb ik mezelf nog niet eens meegerekend en dat neemt toch echt ook wel wat ruimte in, ga niet voor niets sporten. Dus.)
Maar gelukkig ben ik ook voor een broek geslaagd en kon ik gisteren dus voor het eerst in mijn nieuwe outfit de sportschool betreden. Beetje onwennig, dat wel. Het meisje van de balie klampte ik vast omdat ik niet eens wist waar de kleedkamers waren. (Ja ja, ik hoor je denken: moet je je maar niet aanmelden via internet... zucht). Maar goed. Uiteindelijk is het me gelukt om op een crosstrainer te staan en dit een half uur vol te houden met weerstand nummer 4. Toch best knap vond ik zelf. Omdat ik nog geen uitleg heb gehad over de rest van de apparaten en mijn trainingsschema nog in de maak is, was ik van plan weer naar huis te gaan. Onderweg naar de kleedkamers kwam ik echter N tegen. Het vriendinnetje van een neefje van F. (snap je 'm nog?). En dat was wel weer heel gezellig dus toen toch maar weer terug de zaal in. Zo zie je maar; sporten is heel goed voor je spieren... vooral je kaakspieren :-D

2 opmerkingen:

~Nancy~ zei

Nou, petje af hoor dat je bent gaan sporten.. ik probeer mijzelf al maaaaanden te forceren om ook eens te gaan.. maar het komt er gewoon niet van.. er is elke keer wel iets wat er tussen komt.. (whaha.. wat mij natuurlijk ook erg goed uitkomt..) Enne.. wel een goed idee om jezelf een nieuwe outfit cadeau te doen.. hmm.. misschien moet ik dat ook maar eens proberen..ihihi... groetjes!

SCRAP-GEK! zei

ooooh...toppie joh...vind het super goed van je dat je gegaan bent..en nu ikke nog...hihihi! die schoenen zien er gaaf uit....weer een extra motivatie toch! heel veel plezier en succes met sporten! :-) groetjes marije.