zondag 17 februari 2008

Creativiteit...

...dat loopt toch wel als een soort rode draad door mijn leven. Ben altijd creatief bezig, de ene hobby heeft de ander opgevolgd. Zo heb ik ooit in een heel ver, grijs verleden sieraden gemaakt van rubberblad, poppetjes gemaakt van stof en houten kralen, geschilderd met aquarelverf. Ook heb ik 'gepatchworked', sieraden gemaakt, geboetseerd met fimoklei, getekend enz enz. Volgens mij vergeet ik nog tig creatieve uitspattingen. En van veel hobby's ben ik in de veronderstelling ze 'nog steeds te doen'. Niets is minder waar, ik heb al in geen twee jaar mijn fimoklei uit de kast gehaald. Er ligt al jaren een halve quilt in een mand op mij te wachten en mijn potloden en fineliners liggen ook zeer geduldig in de kast te wachten om het papier weer eens te raken. Wel ben ik sinds 1,5 jaar fanatiek aan het scrappen geslagen. Heb inmiddels een flinke verzameling papier, lintjes, knoopjes en bloemetjes. Ook het digitaal ontwerpen begon mijn aandacht te trekken dus de laatste tijd bezig geweest om mijn eigen banners voor mijn weblog te maken.







Ik geloof wel dat ik per banner vooruitgang boek.... tenminste, ik ben steeds meer tevreden.
Mijn laatste banner is nu in gebruik genomen (en ik moet zeggen, vind hem aardig goed gelukt).

Doordat ik zoveel dingen leuk vind heb ik dus inmiddels een hele verzameling hobbyspulletjes bij elkaar gespaard. En veel dingen zijn onderling te gebruiken, da's dan weer het voordeel.

Dat al die spullen een plekje moeten krijgen is duidelijk. En het liefst een plek waarbij ik niet steeds alles weer op hoef te ruimen als ik weer eens aan het knutselen ben geslagen. En die plek heb ik inmiddels! Zie hier de foto's!





3 opmerkingen:

Janny zei

woooow gaaf scrapplekje! en je banners zijn erg leuk!

Mia zei

Wat een leuke werkplek is dat geworden! Ik zou er zó bij willen gaan zitten met mijn quiltspullen!
Heerlijk he, om een eigen plekje te hebben.
En je banners vind ik allemaal heel mooi; het photoshoppen heb je vast van je vader geërfd :-), want ik kan daar niets mee. Geef mij maar een lapje stof hoor.
Maar ik vind het geweldig wat je allemaal maakt; ik ben trots op je!

Liefs, oma Mia

SCRAP-GEK! zei

ook deze banner is weer helemaal toppie!!! gaaf hoor! enne wat een gaaf scraplekkie heb je zeg...wauw! en hoe gaat het met het sporten? en qua werken...zit je er alweer helemaal in? fijne dag! groetjes marije.