zondag 3 februari 2008

Finally, my own scrap area!!

Ik liep er al een tijdje over te 'zeuren': mijn eigen scrap-plekje! En dit weekend was het zover; wij op zaterdag naar de Ikea voor een bureau (dit is doorgaans een combi die niet heel handig is; zaterdag en Ikea. In dit geval was het er echter uitgestorven. Dus een tipje: ga tijdens de Carnavalsoptocht naar de Ikea!). Of eigenlijk twee bureau's. Op zolder had Frank al zijn eigen plekkie, die moet hij nu dus delen met mij :-D We hebben twee van die hoekbureau's gekocht die je in spiegelbeeld tegen elkaar aan kunt zetten. En natuurlijk had ik een kastje nodig om mijn spulletjes in op te bergen. Die heb ik gevonden op de badkamerafdeling; een mooi lang smal kastje waar mijn papier in past en met laatjes voor mijn stempels, inkt etc. Ook nog voor 2 euro een bureaulampje gekocht; dat ze het er voor kunnen maken!

Gisteren heeft Frank de bureau's meteen in elkaar gezet (de schat!) en vanmorgen heeft hij het kastje in elkaar gezet. Vanmiddag heb ik het natuurlijk meteen ingericht en ik kan zeggen; het wordt een mooi plekje! Het is nog niet helemaal af, maar ik zal binnenkort bij daglicht foto's maken, dan krijg je alvast een beetje in een indruk!

1 opmerking:

Janny zei

heeerlijk om een eigen scrapruimte te hebben, ik moet het met de eettafel doen helaas.