zaterdag 2 februari 2008

De ziekenboeg is weer hersteld!

Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Ik ben een paar dagen beroerd geweest, met het hoogtepunt op maandag. Gelukkig ging het al snel beter en heeft Bouke nergens last van gehad! Ook Frank was al weer redelijk snel opgeknapt.

Donderdag ben ik weer aan het werk gegaan en vrijdag was ik al weer aan de scrap!

Hieronder drie lay-outs. Twee daarvan had ik nog liggen en de laatste heb ik gisteren gemaakt.

Eindelijk een lay-out met foto's van ons drietjes! Deze foto's zijn genomen op eerste kerstdag bij mijn moeder.




Mijn vader samen met Bouke, ook genomen op eerste kerstdag




En last but not least; mijn nichtje Froukje. De foto is genomen door mijn zus toen ze aan het wandelen waren. Een beetje een glamour girl is ze wel!



2 opmerkingen:

SCRAP-GEK! zei

wauw...super leuke layouts joh! en fijn dat jullie allemaal weer opgeknalt zijn...enne...het komt ook een beetje door jou hoor...dat ik me opgegeven heb bij de sportschool...ik las je blog en dacht...ik moet dit ook doen...het heeft nog even geduurd..maar ik heb het gedaan...bondgenootje...we kunnen het! LOL! YOU GO GIRL! groetjes marije.

Janny zei

prachtige lootjes heb je weer geplaatst, ik ben helemaal verliefd op die ronde!
en gelukkig dat jullie weer beter zijn!