dinsdag 5 februari 2008

Punten tellen

Ik had gehoopt dat de titel zou luiden: 30.667, 30.668, 30.669. Maar helaas. Zoveel zijn het er niet, de punten van de Douwe Egberts. Omdat de voorraadbus propvol zat en ik in geen jaren geteld heb hoeveel punten we inmiddels gespaard hebben, heb ik ze net uitgestald op de eettafel.





Hoeveel zouden het er zijn denk je? Oke, een tipje: het zijn met name waardepunten van de thee en het heeft 3 nullen.



Ik ben benieuwd of je een goede schatting kunt maken. In mijn volgende blog het antwoord :-)



Tot die tijd ga ik de kas nog maar even spekken.... proost!

4 opmerkingen:

Nienuh zei

5000?

SCRAP-GEK! zei

6000? enne mijn spinnningles is trouwens prima verlopen....erg vermoeiend,maar erg leuk! met de spierpijn valt het reuze mee...alleen heeb ik wel een beetje zadelpijn...oeps...groetjes marije.

Frank zei

1100 punten!!

Anoniem zei

Ik denk 3900 punten

Als je wat tekort komt heb ik er ook nog wel wat voor je hoor.
Ik spaar ze ook al jaaaaren!

liefs,
oma Mia