donderdag 7 februari 2008

Uitslag

uit·slag (dem)
1 aanslag die van binnenuit komt, bv. ten gevolge van vocht op een muur
2 uiterlijk zichtbare ziekteverschijnselen van de huid
3 afloop van een wedstrijd of resultaat van een onderzoek, een examen of verkiezingen
4 (van een wijzer) het treden buiten de rust- of evenwichtsstand en de grootte van die beweging
5 levering, verkoop
6 werktekening op ware grootte


Ik beperk me even tot punt 2 en punt 3.

Bouke heeft het te pakken: de waterpokken!! Langzaamaan verschijnen hier en daar rode bultjes/blaasjes. Toen ik Bouke gisteren ophaalde van het kinderdagverblijf zei de 'juf' dat hij vermoedelijk de waterpokken zou krijgen. Het heerst al een weekje en waarschijnlijk heeft hij het afgelopen week opgelopen. Het is gelukkig (nog) niet zo erg, hij heeft een paar blaasjes. Maar ze vermeerderen zich wel met de dag. Bouke lijkt ogenschijnlijk (nog) nergens last van te hebben.... gelukkig!

En dan hebben jullie nog een uitslag van me tegoed: het aantal DE punten. Taaataaataa!!!! 4077 punten heb ik de afgelopen jaren verzameld. De oudste punten dateren van 1995, toen ben ik op kamers gaan wonen! Toch leuk, zo'n verzameling. Nu nog kijken wat ik hiervan kan kopen. Waarschijnlijk een kop en schotel van een 40 delig servies ofzo....

2 opmerkingen:

Nienuh zei

ha, ja ze zijn zoveel waard he, die punten. Tip van een tante, wil je je opbrengst maximaliseren dan moet je op elk artikel maar 100 punten inleveren, krijg je vaak de grootste korting. Maar moet je wel bijbetalen dus. Ze hebben ook erg leuke kinderserviesjes.

SCRAP-GEK! zei

heel veel beterschap met Bouke....enne veel plezier met shoppen bij DE,,,er zijn veel leuke dingen daar hoor! :-) groetjes marije.