vrijdag 14 maart 2008

Kwakkelen

Voor mijn gevoel ben ik sinds de bevalling aan het kwakkelen. Ik kan me geen maand herinneren dat ik nergens last van had. Eerst natuurlijk het natuurgeweld door de komst van Bouke.
Tja, het kind wil er natuurlijk een keer uit.
In mijn kraambed niet alleen last van kraamtranen maar ook van hoofdpijn, keelpijn, verkouden, naweeën en stuwing. Goed, die kwaaltjes horen er nu eenmaal bij. Daar zal ik verder niet over zeuren. Ik ben tenslotte een sterke, stoere, alleskunnende mama! Ugh ugh.

Maar

Ik ben al wel 4 keer flink verkouden geweest, 2 keer buikgriep gehad, last van een plekje onder in mijn rug bij zware inspanning (lees: sporten. Wie zegt dat sporten gezond is?!)
En afgelopen donderdag heb ik een oogontsteking opgelopen. Hoe krijg je dat voor elkaar? Nou, gewoon. Door een virus. Hoef je niks bijzonders voor te doen. Wel bij de dokter geweest en een zalfje meegekregen. Verder gewoon gelaten over je heen laten komen. Met je oog dicht. Van de pus en het vocht. Dus.
En bikkel als ik ben, ben ik toch naar mijn werk gegaan donderdag.
"Mevrouw, u mag niet zomaar doorlopen hoor!" Tot ze mijn gezicht zagen. Ik maakte er nog een grapje van: heb gevochten maar duidelijk verloren. Tja. Heb wel getwijfeld of ik moest gaan. Met een dik oog, pijn en zonder make-up. Maar ja, binnenin dat hoofd is niks mis (ow wee degene die hier iets over zegt!) dus ik kon natuurlijk wel gewoon werken. Dus dat heb ik gedaan, met VIER vergaderingen die dag! Ben best trots op mezelf :-)

Vanwege het hoge shocking gehalte geen foto's

2 opmerkingen:

Janny zei

heee dat klinkt allemaal niet zo fijn, heel veel beterschap hoor, meestal na een zwangerschap moet je je weerstand weer opbouwen en ik spreek uit ervaring LOL

SCRAP-GEK! zei

jeetje...zo te horen ben je bijna alleen maar ziek geweest...balen joh...ik hoop dat je je alweer iets beter voelt nu? maar je bent wel een doorzetter, dus je kunt echt trots op jezelf wezen! en nu gaan hier de duimen in turbostand dat je niet meer ziek word, want jeetje...je hebt jou porsie nu wel een keer gehad!!! fijne zondag! groetjes marije.