zondag 9 maart 2008

Gisteren was oma Mia jarig!

Dus gingen we op visite. Dus wij de luiertas ingepakt. Hebben we genoeg luiers bij ons? Vergeet zijn speentje niet! En oh ja, flesje en voeding en natuurlijk zijn speeltjes, de reiswieg om in te slapen en het boxkleed. Bepakt en bezakt gingen we op weg. 1,5 uur rijden naar mijn moeder toe. En toen we er waren, kwamen we tot de ontdekking dat we toch de wipstoel vergeten waren. Ach, zonder lukt ook wel, oma heeft een heel mooi speelkleed!

Toen de cadeautjes uitpakken. Natuurlijk eerst die van B. Die hing tenslotte al een tijdje aan het magneetbord in de keuken te wachten op deze grote dag!



Ook voor ons was het een verrassing wat er in zou zitten... hij heeft dit helemaal zelf gemaakt op het Kinderdagverblijf (oke, tuurlijk, met een beetje hulp). Wel vreemd, ons kind heeft voor het eerst iets gedaan waar wij niks van wisten. Begint het loslaten nu al??

Oma was wel heel blij met het cadeautje, een superpersoonlijk cadeautje! Dit krijgt een mooi plekje op haar nieuwe 'werkkamer'!




Toen het andere cadeautje. Mijn moeder wilde graag geld krijgen om een digitaal fotolijstje te kunnen kopen. Voor haar heb ik daarom dit koffertje gemaakt met een fotoboekje van B erin. En natuurlijk wat centjes, als bijdrage aan het digi-fotolijstje.




Ook Loes, mijn kunstmoeder, was er. Voor haar heb ik een boekje gemaakt, omdat ze zo ontzettend veel voor me betekent. En omdat ik mede dankzij hun zoveel mooie, dierbare herinneringen aan mijn jeugd heb.





Kortom, het was een leuk feestje!!!



1 opmerking:

JoJosho zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.