zondag 30 maart 2008

Pimp my bag

Voor nog geen twee tientjes bij Schuurman Schoenen. Ik liep er zo tegenaan, daar was geen ontkomen aan. Ik moest en zou deze tas hebben. Ik stond nog te twijfelen tussen de roze en de blauwe versie maar uiteindelijk is de het de blauwe geworden. Kan ie altijd, eventueel, ook dienst doen als mini-luiertas voor Bouke!

Maareh, hoe leuk hij al was. Het kàn leuker. Dat kan altijd. Dus heb mijn tas 'gepimpt'. Met zelf gehaakte bloemetjes, in twee kleuren. Vakkundig vastgezet met een knoop. En twee hartjes voor aan het hengsel. Het hartje wat er aan hing heb ik er af gehaald. Mij een iets te hoog bling bling gehalte.

En hoe vinden jullie hem geworden? Hier kan ik mee voor de dag komen toch? Nu moet het alleen nog lente worden (zegt ze hoopvol terwijl de regen tegen het raam klettert).




4 opmerkingen:

Janny zei

tjeeeeeeee hij is gaaaaaaaaf geworden, zo leuk met die gehaakte bloemen en die vilten hartjes!

Anoniem zei

Wauw...
Geen andere woorden voor.....

Dees

SCRAP-GEK! zei

helemaal gaaf geworden joh....laat de lente maar komen! :-) groetjes marije.

Elisabeth zei

Mooie tas! Mooie uitwerking! Mooie kleuren. Groetjes van PIMP MY BAG