donderdag 17 april 2008

Commercieel of toch gewoon erg leuk?!

Vandaag is het Secretaresse Dag. Voor diegene die het ontgaan is (en misschien een teleurgestelde secretaresse 'vergeten' is vandaag).

Ik daarentegen ben niet vergeten vandaag!!! Sterker nog, er is door mijn directeur meer aan Secretaresse Dag gedacht dan door desbetreffende secretaresse (ehh, management assistent) herself!

Vanmorgen op mijn bureau - ik kwam wat later omdat ik eerst een afspraak bij de tandarts had (goed nieuws: geen gaatjes. Ben weer voor een half jaar goedgekeurd!) - stond een enorm prachtig, roze kunstwerk! Echt niet zomaar een bosje van het tankstation. Nee, de directeur in kwestie heeft er werkelijk moeite voor gedaan!

Met een persoonlijk kaartje erbij om me te bedanken. Ook mijn duo-baan-collega-vriendin Edith heeft zo'n mooi roze exemplaar gekregen. Zij was er alleen vandaag niet dus haar verrassing vindt ze morgen (nu hoop ik stilletjes dat ze mijn blog vandaag overslaat, anders ben ik nog spelbreker ook!)

Maar goed. Secretaresse Dag dus. Het is natuurlijk ietwat commercieel. En onnodig, dat vindt iedere, zichzelf respecterende management ondersteuner. Zo ook ik. Maar ik kan niet ontkennen dat ik het toch errug leuk vind. Al had het niet gehoeven, natuurlijk. Maar ja, nu ik toch zo'n mooie bos heb gekregen, en mijn directeur er ook nog helemaal zelf aan heeft gedacht, vind ik het toch heel erg leuk! Niet te volgen, die vrouwenlogica.



1 opmerking:

SCRAP-GEK! zei

ooooh super lief hoor! echt een mooi bosje bloemen! groetjes marije.