zondag 13 april 2008

Ga er maar even voor zitten

Want ik heb veel te vertellen!

B rolt!
Oke, misschien per ongeluk, maar jullie zijn er getuige van (filmpje!). Ik ben aan het stoeien geweest met Windows Movie Maker om er ook een LEUK filmpje van te maken. Kreeg dat kl... programma niet aan de praat. Codec geprobeerd te downloaden waarmee het euvel verholpen zou moeten zijn. Niet dus. Toen maar Quick Time gedownload (en geinstalleerd, ja ik weet echt wel dat dat moet!). Deed het ook niet. Toen bedacht ik me dat ik nog wel een oude versie van Nero heb. Juist, oude versie. Toen een nieuwe gedownload... deed het ook niet. Na wat frustraties rijker heb ik toch F maar gevraagd er even naar te kijken en natuurlijk doet Windows Movie Maker het nu wel. Je vriend in de ICT is zoooo handig! Dus zie hier het resultaat, geweldig he? Ja, dat Bouke kan rollen is natuurlijk ook geweldig ;-)


video

Reünie
Na zo'n 6 maanden moederschap, ploeteren met poepluiers, goochelen met flesjes en de eerste echte handelingen van je baby (pakken en grijpen, het liefst mama's haren!), stelde Janine voor om een reünie te houden. Wendy was zo lief om haar huis beschikbaar te stellen voor 8 baby's (en hun mama's, natuurlijk) en Patricia had gebak meegenomen. Tuurlijk veel ervaringen uitgewisseld en koppies gekeken (wat kunnen baby's van 6 maanden verschillende koppies hebben zeg!). Het was erg gezellig en het voornemen is nu om dit eens in de zoveel maanden te organiseren. Goed plan!



Quality Time
Meteen toen we van de baby-verzamel-plek afkwamen gingen we op pad naar Ome A en Tante L. Want... B ging uit logeren! Het was dus gisterenavond ònze avond. Sinds ons kleine minimensje geboren is zijn we niet meer uit geweest samen. F vond het de hoogste tijd worden om te kijken of we het nog kunnen. Uit eten gaan. Filmpje pakken. En dat hebben we gedaan! F had gereserveerd bij een nieuw restaurant in Hengelo, heerlijk gegeten. Carpaccio vond ik altijd al om je vingers bij op te eten, maar als het je 9 maanden ontboden is, dan is het nòg lekkerder!

Na dit heerlijke voorgerecht en een hoofdgerecht van kalfsoesters zat ik tot de nok toe vol. F had nog wel ruimte voor een nagerecht.



Ik eigenlijk ook toen ik dit zag, dus deze mooie creatie hebben we met z'n tweeën soldaat gemaakt.

Toen naar de film. Die ik mocht kiezen. Zelfs toen ik zei dat ik naar 27 dresses wilde, klonk er geen gemopper van F, de schat. Iemand die deze film gezien heeft? Verschrikkelijk zoet en soft, maar heerlijk om naar te kijken. Vind ik dan. F vond het leuk dat ik hem leuk vond. Hij viel nog net niet in slaap :-)

Vanmorgen wakker geworden in een leeg huis... dat is raar. Ik werd niet wakker van geklets, gebrabbel of gejammer. Het was stil in huis... erg stil... dus hebben we B maar weer snel opgehaald. 't Ventje heeft het prima naar zijn zin gehad, heeft goed geslapen vannacht en was ontzettend lief. Hoe kan het ook anders, het is ons kind ;-). L en A vonden het erg gezellig, twee kiddies om voor te zorgen. Enne, als zij een keer op pad gaan, dan krijgen wij een logeetje!




Last but not least
Ik heb weer zitten scrappen. De foto's van deze winterdag lagen al een tijdje en het papier zat in de ScrapClubKit van maart, dus hier mijn nieuwste creatie!





2 opmerkingen:

nienuh zei

Superfoto van de beebs! En de rest van je weekend was ook leuk begrijp ik.

En heel knap van Frank dat hij de dresses film heeft volgehouden. Was mij hier niet gelukt denk ik ;)!

Mia zei

Alweer zo'n leuk filmpje! En nog wel met mijn favoriete hoofdrolspeler!
Dat omrollen ging echt goed hoor, dat blijft hij de komende tijd vast wel doen :-)

Fijn dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad. Dat heb je af en toe echt eens nodig hoor!

dikke knuffel,
oma Mia