woensdag 28 mei 2008

Hoog boven de bomen

Wij zouden gaan ballonvaren. Zouden. Want het ging niet door vanavond.
Het zag er vanmorgen al wat onheilspellend uit, dat weer. Dus we hielden er al behoorlijk rekening mee dat het hele feest vanavond niet door zou gaan.
Toch vandaag tig keer op buienradar gekeken.
En eigenlijk vond ik dat het best mee viel.
Die rode vlekken onder in Limburg zouden vast niet meer rood zijn als ze bij ons aan zouden komen.
Ik was dus toch stiekum aan het hopen dat het weer beter zou worden.
Toen wachten tot 16.00 uur. Want toen zouden we gebeld worden door de ballonvaartmaatschappij (heet dat ook zo bij een ballon???)
En toen belden ze ook. Om 15.45 uur. Dat ze het nog niet wisten en dat ze het besluit nog eventjes wilden uitstellen. [Nee, natuurlijk wisten ze dat nog niet, het was toch ook nog helemaal geen 16.00 uur! Tsss]
Maar toen belden ze om 17.00 uur nog een keer. Dat ze het weer toch wat te onzeker vonden... zucht...
Dus nu zitten we thuis. En kan ik op mijn weblog schrijven dat we ZOUDEN ballonvaren. En schijnt de zon... en onweert het helemaal niet! Maar ja, beter zo dan andersom denk ik dan maar...

Oké, die vlucht, vaart, vliegsessie or whatever is natuurlijk niet weg. We hebben de tickets nog en gaan nu waarschijnlijk ergens in juni.
Maar ja, ik had er zo naar uitgekeken. [Merk je het? Het kleine kind dat dramt omdat het haar zin niet krijgt?]

Update 21.30 uur: het onweert!!! Yes, yes, yes. Zit ik niet voor niks achter mijn laptop!

1 opmerking:

Anoniem zei

Jammer dat het niet doorging! Ik heb er vandaag nog een paar keer aan gedacht en heb zelfs op de buienradar gekeken. Maar het zag er inderdaad heel onheilspellend uit, vooral bij jullie in de buurt.
Bij ons is geen onweer te bekennen. )Geen balonnen ook trouwens).

Maar je hebt het nu nog lekker wel tegoed en anders was het al voorbij geweest! Toch?

Liefs, oma Mia