woensdag 11 juni 2008

Look what I've got!!

Lapjes!!! Heel veel lapjes!!! Gekocht op de markt, sommige voor maar 3 euro de meter. Die kon ik dus niet laten liggen!


Nu ben ik zowiezo gek op leuke printjes, of dat nou lapjes zijn of papiertjes. Alles is leuk zolang het maar een leuk dessin is!

En. Eindelijk. Na lang sparen. Heb ik nu een naaimachine!!! Nog nooit achter zo'n gezeten. Beetje onwennig kroop ik erachter in de naaimachinewinkel. Want ja, zo'n grote uitgave wil je wel eerst even uitproberen. Maar het beviel goed, dus dis is hem geworden:




Tja, 1+1=2 dus hier mijn eerste creaties!!!




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, dat ziet er al heel leuk uit!
Je hebt goed je best gedaan hoor.
Leuk he, zo'n stapel gezellige lapjes. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt ;-)
(zoiets als een kind in een snoepwinkel).
Nog heel veel naaiplezier met je mooie machine!

liefs,
oma Mia

Janine zei

Wat leuk! Ik wil ook! In mijn hoofd, want ik praktijk ben ik niet zo creatief helaas.