donderdag 19 juni 2008

op bezoek bij...

Mijn moeder en kunstmoeder*! Ze zijn op vakantie in De Lutte, nah, dat is hier om de hoek! (bijna dan). Dus daar moesten we even naar toe.

Ze hebben een ontzettend leuk huisje gehuurd midden in het bos en vlak bij de Dinkel en de zandverstuivingen. Hoewel ik nu zo'n 2 jaar in Twente woon, was ik hier nog nooit geweest. Helaas was ik mijn camera vergeten toen we gingen wandelen maar hier een foto van ons drietjes (en kun je dus mijn nieuwe kapsel zien!)



v.l.n.r. Loes (Kunstmoeder), ikke en Mia (mijn moeder).

*Loes is een vriendin van mijn moeder en haar dochter (Claudia) en ik waren vroeger hartsvriendinen. Ik speelde erg vaak bij hun thuis, ging mee op vakantie en ieder jaar mocht ik mee naar de Efteling. Ik was er kind aan huis en Loes was (en is!) dus als een soort kunstmoeder voor mij!

1 opmerking:

Nienuh zei

Haha, ik woon al 30 jaar in buurt (ok, uitstapje van 5 jaar in Amsterdam) en ik ben er nog nooit geweest.

Leuk kort(er) koppie :).