donderdag 10 juli 2008

Het zijn de kleine dingen....

Als je ziek bent, zoals ik nu (griep, verkouden, koorts, keelpijn en de rest van het circus), dan ga je de kleine dingen in het leven waarderen.

- een kopje thee met honing
- regendruppels tegen het raam
- mijn hittepit om me op te warmen
- mijn badjas om uit te doen als je thermostaat wéér de andere kant op slaat
- power-napjes
- F die appelmoes voor je koopt
- appelmoes
- het weer dat die vaste camera's filmen (je weet wel, die alleen maar even van links naar rechts gaan) in verschillende vakantielanden. Alsof je je nog niet beroerd genoeg voelde met die regen hier en je vakantie achter de rug hebbend.

Maar ik dwaal af geloof ik.

- een boterham met appelstroop
- mijn zelf geknutselde spulletjes (waar ik helaas nog geen foto van heb... geen puf voor)
- F die voor B zorgt (klein ding? Eigenlijk een heel groot ding!)
- en een filmpje van B die begin deze week een poging deed om te gaan kruipen c.q. staan. Let op zijn uitdagende blik vlak voor zijn Grote Actie, eerst nog even een rondje om een goede pose aan te nemen en dan begint de voorstelling. Oke, het einde is een beetje zielig... daarom heb ik de camera maar uit gezet...


video

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk filmpje!
En wat moet je toch veel oefenen om dingen als kruipen, zitten en staan te kunnen. Maar hij gaat er wel komen hoor, die kleine man ;-)
Heerlijk om te zien, ik ben hartstikke trots op hem! (jullie natuurlijk ook).

Beterschap gewenst!
lieve groetjes,
oma Mia

SCRAP-GEK! zei

wat een bezig kereltje is het toch! echt super leuk om hem zo druk bezig te zien en te oefenen...alleen het einde is een beetje zielig! aaaah...maar ja je leert door vallen en opstaan he!!! hihihi! wwat is die trowuens al gegroeid zeg...ben een tijdje niet op je blog geweest en je ziet echt heel goed verschil joh...wat een knap kereltje is het toch! zoooooo lief! groetjes marije.

SCRAP-GEK! zei

en natuurlijk beterschap voor jou!!! ik hoop dat je snel weer opkanpt! groetjes marije.