vrijdag 22 augustus 2008

Nieuw jasje

Mijn weblog heeft een nieuwe lay-out gekregen. Vond het wel weer tijd worden voor een verfrissing van mijn site.
Op The Cutest Blog on the Block kun je een heleboel gratis templates vinden. En daar word je hebberig van. Want ik heb er wel tig gezien die ik wil hebben.

Nu ik toch bezig was met mijn site wilde ik graag de labels bovenaan een bericht naar onderen verplaatsen... maar dat lukt voor geen meter. Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.

Dus, als je dit leest en jij weet wel hoe het moet, let me know!

Update 18.00 uur: als iemand weet hoe je een linkje kunt plaatsen in de zijbalk met je e-mail adres dan hoor ik het ook errug graag!

Dank jullie wel!

3 opmerkingen:

oma Mia zei

Nou, dat is zéker een nieuw jasje!
Maar het ziet er heel fris en vrolijk uit hoor.

Ik heb helaas geen idee hoe je de labels moet verplaatsen; ik werk zelf met een ander merk weblog ;-)

Fijn weekend!
liefs,
oma Mia

THEA zei

Hoi Linda, ik kom per toeval op je blog terecht, en zie je vraag. Je klikt rechtsboven in je blog op aanpassingen, en dan wijst de weg zich vanzelf. Je kunt kiezen uit allerlei toevoegingen.
Niet dat ik zo'n held ben op de pc.
Leuke blog heb je.
Ik kom nog wel eens terug, en als het niet lukt wil ik wel helpen.
groetjes Thea

**SCRAP-GEK** zei

een tijdje niet geweest en een hele nieuwe look zie ik! gaaf hoor!!! groetjes marije.