zaterdag 16 augustus 2008

Olde pruttel

Tja, wat voor titel moest ik dit logje geven. Ik heb wat foto's geplaatst van wat dingen die ik onlangs (lees laatste weken/maanden) heb gemaakt maar die ik nog niet gepubliceerd had.

Pruttel is het niet echt eigenlijk... maar in het kader van het inburgeren kunnen jullie ook even lachen om mijn Twents :-)

Deze lay-out heb ik gisteren gemaakt. Dus zo 'old' is ie niet. Hij kwam ook vrij gemakkelijk uit mijn handen en geeft heel goed de sfeer weer van mijn gevoel bij deze foto.







Uit het boek 'Sfeer Maken' van Tone Finnanger heb ik deze peren gemaakt. De appeltjes heb ik er zelf bij bedacht.






En deze Tilda engel en de toilettas-zak-ding komt ook uit dit boek.









Last but not least, een gebakje van vilt!



En dan tot slot een update over mijn gezondheid; uit het bloedonderzoek is gelukkig niks gekomen. Geen Pfeiffer of iets dergelijks. Waar die koorts en vermoeidheid dan wel vandaan komt is dus niet duidelijk. En dat is dan weer minder leuk want je wilt nou eenmaal graag ergens een etiket op plakken.
Om die vermoeidheid te boven te komen doe ik het dus even rustig aan. Afgelopen week wel weer gewerkt maar op advies van mijn werkgever wel op tijd naar huis gegaan. Ik slaap veel en plan mijn agenda niet te vol. Hoewel dat laatste nog weleens lastig is. Ben nogal een actief tiepje. "Joh? Echt waar?" Dus.....

1 opmerking:

Janny zei

prachtige creaties Linda en ik hoop dat je je gauw weer iets beter voelt!