maandag 4 augustus 2008

Update blogaward!

Okay, ladies and gentlemen. The Blog Award 2008 goes to...

1- deze mevrouw (dat mag ik best zeggen, mevrouw) heeft nog niet zo lang een weblog. Ze heeft even getwijfeld of ze er wel mee door moest gaan want ze twijfelde of het wel 'haar ding' was. Dit motiveert haar wellicht om lekker door te gaan met schrijven en te laten zien wat ze allemaal maakt. Omdat niet iedereen kan zeggen dat haar moeder logt nomineer ik Patchwork Passion.

2- bij toeval kwam ik er achter dat zij ook een weblog heeft. En dat zij ook van knutselen, frutselen en kunstzinnige dingen houdt, mijn collega Ruth. Lees mee op haar log waar ze schrijft over vakanties, het in leven houden van een plant en de ontwikkelingen van Suze. Leuk detail; je kunt haar zwangerschap van de tweede spruit volgen.

3- Ongetwijfeld al tig keer genomineerd dus wat voegt mijn award nog toe. Maar voor degene die het nog niet kennen: Print and Pattern. Van al die leuke printjes, plaatjes, illustraties en afbeeldingen begin je spontaan te watertanden. "Hebbuh" of "makuh!"

4- Ook zij heeft waarschijnlijk al triljoen keer een award mogen ontvangen. Als dat niet zo is; schande! Francine schrijft over haar kids, het dagelijks leven, bezoek van de buuf etc. Zo puur en mooi als zij schrijft kunnen er maar weinig. Bovendien zijn de foto's die zij maakt een lust voor het oog.

En eigenlijk. Als ik eerlijk ben. Dan was dit het wel. Spelbreker als ik ben want ik kom niet tot de 7. Er zijn best nog wel blogs die ik er een uit kan reiken maar daarvan weet ik dat ze recent al een award hebben gekregen. En het moet natuurlijk wel een beetje decadent blijven, zo'n award.

Voor de volledigheid hierbij de spelregels:
1 De winnaar mag het logo plaatsen.
2 Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen
3 Stuur de award naar 7 andere bloggers die door hun design, actualiteit en thema’s opvallen
4 Zet de links van deze sites op je blog
5 Laat een berichtje achter op de betreffende site

2 opmerkingen:

Ruth zei

Wauw, ook ik voel me erg vereerd. Wens je beterschap! Liefs, Ruth

Anoniem zei

Dank je wel voor de nominatie!

Jammer genoeg zou ik niet weten aan wie ik hem zou kunnen doorgeven.
Daarom hou ik hem maar lekker voor mezelf!

Dikke knuf,
oma Mia