vrijdag 1 augustus 2008

weer ziek

Zoals de titel al doet vermoeden is dit niet de eerste keer in korte tijd dat mijn lichaam even niet meewerkt. Ik ben al een paar weken aan het kwakkelen met iedere week 1 a 2 dagen koorts, keelpijn en griepachtige verschijnselen. Gisteren bij de huisarts geweest. Niet eens hiervoor, want dit zou ik nog weken hebben aangekeken. Maar ik kreeg zo'n fijne oproep voor bevolkingsonderzoek. Dus toen maar meteen even aangegeven dat ik dus al een paar weken niet helemaal in orde ben. Vanmorgen bloed laten prikken, woensdag de uitslag.

Ondertussen vermaak ik me met slapen, hangen op de bank, slapen, en nu dan dus eventjes laptoppen. Hoewel ik straks mijn zieke lijf weer ga verplaatsen naar mijn bed.

Voor vriendinnetje W, waar ik woensdagavond ben geweest, heb ik nog wel wat in elkaar geknutseld voor haar dochtertje. Inmiddels heb ik het cadeautje gegeven dus is de creatie (eigen ontwerp!) publiceerbaar:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat rot voor je dat je weer ziek bent! Maar wel fijn dat de huisarts het serieus heeft genomen en je bloed wil onderzoeken. Nu nog een paar dagen in spanning zitten over de uitslag, en misschien knap je in die dagen ook weer wat op.


En wat een ontzettend leuke kip(?) heb je gemaakt voor Noa! Heel vrolijk hoor! Daar zal je vriendin vast wel heel blij mee zijn.

Doe maar lekker kalm aan en luister vooral naar je lichaam!

liefs,
oma Mia

Nienuh zei

Balen. Beterschap!

Maar wat een ontzettend lieve rare hippe vogel ;). Daar was Noa (en mama W) vast erg blij mee.

Janine zei

Beterschap. Om te helpen:
http://www.nienuh.nl/blog/?p=545