zondag 3 augustus 2008

Wow! Ik ben in de prijzen gevallen!

Ineens zag ik vanmorgen plotseling zomaar nòg een berichtje van Nienuh op mijn logje over ziek zijn en het kip-vogel-beestachtigbeest. En toen was ik dus zomaar genomineerd! Dank je wel Janine!

Leuk he!? Al tig keer dat ding voorbij zien komen op bijna alle logs die ik lees (en dat zijn er heel wat, van knutselaars met papier, frutselaars met stof tot de creatievelingen met woorden).

En nu hoor ik er dus ook bij! Zie je me glimmen? Onder die blauwe kringen onder m'n ogen, vermoeide lijf en ongewassen haar? Hoewel ik het eens ben met Nienuh en het verdacht veel lijkt op kettingbriefachtigespam, is het toch leuk.

Kijk 'm staan. De mooi van lelijkheid award.



Nu even nadenken over wie ik een award uitreik. Dat beslis je niet zomaar, dat snap je.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: