dinsdag 16 september 2008

bijna 1

Bijna 1 jaar ben je. 1 jaar op deze wereld. Vier seizoenen, 11 maanden. Je hebt het allemaal voor het eerst mogen meemaken. Hoe ongemerkt dat ook ging.



Ongemerkt gaat niet jouw ontwikkeling. Wat heb jij een hoop geleerd in een jaar. Rollen, tijgeren, kruipen en staan. Ook loop je langs de tafel en, stoer als je bent, laat je af en toe de tafel los en sta je op twee benen.



Van 6 flesjes op een dag naar 2 flesjes, 1 boterham, groente, fruit en diksap. Van maat 50 naar maat 80, van het wiegje naar je ledikant.
Van huilen naar je eerste lachje en van je eerste lachje naar breeduit schateren en lol. Grijpen, wijzen, vallen en opstaan...



Lieverd, wij zijn trots op jou!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En dat is allemaal waar Bouke! Je bent een mannetje om trots op te zijn en "oma Kootje" is dat dan ook. Helaas ben ik niet op je 1e verjaardag want ik ben in Heerlen..
Maar ik beloof je dat ik 't goed zal maken!!!! Je kadootje heb je lekker toch al hè? Grapje......
Maar kleine boef, ga maar fijn door zo. Dikke knuffel van mij.

Mia zei

Wat heb je dat mooi verwoord, Lin.
Heel ontroerend, en o zo waar!

En de foto's zijn helemaal super...
Kun je ze ook naar mij sturen? Ik wil ze heel graag laten afdrukken.

Ik kom 18 oktober graag limonade drinken! Tot dan!

liefs, oma Mia