vrijdag 17 oktober 2008

Photoshoppen

Onlangs heb ik een nieuw tijdschrift ontdekt; Photoshop Creative. Mijn zus vertelde erover; dat er tutorials in staan die redelijk eenvoudig te doen zijn maar waar je wel leerzame dingen van opsteekt. Ik dus naar de winkel! Inmiddels heb ik twee nummers in huis en in de laatste uitgave stond een tutorial met aanpassingslagen. Een portret tot leven brengen met curven, niveaus, helderheid, contrast, doordrukken, tegenhouden en verlopen. Klinkt erg cryptisch maar het lukte me redelijk om de tutorial tot een goed einde te brengen...

Hier het resultaat van een paar uur 'shoppen'!


Vanmorgen heb ik er nog de laatste hand aan gelegd, was nog niet helemaal tevreden over de kleur, 't meiske was een beetje erg roze. Maar ik ben nu wel erg tevreden! Hieronder de oorspronkelijke foto:


En op Photoshop Creative kun je zien hoe de profs hem bewerkt hebben.

1 opmerking:

geo zei

Cool Blog!
I don't understand a thing in it! but looks nice! The kid is very cute!