zondag 1 februari 2009

Daar ben ik weer (eens)!

Goh, ja. Laat ik ook maar weer eens wat schrijven. Dat heb ik tenslotte al zo lang niet gedaan... Druk met de feestdagen, veel verjaardagen (waarom 'plant' iedereen dat eind december??), toen deed Firefox moeilijk met het uploaden van foto's (wat nog steeds niet verholpen is) en toen was ook ineens mijn inspiratie weg. Maar goed. Na wat logjes gelezen te hebben vandaag (zoals eigenlijk iedere dag ben ik zeer gehecht aan mijn dagelijks log-voer. Ik hoop voor u dat u nu niet uitgehongerd bent door deze radiostilte), ga ik dus toch maar weer eens een poging wagen. Niet zoveel te vertellen eigenlijk, behalve dat ik net als Janine lui op de bank hang met mijn laptop op schoot. En mijn vader net belde en het me eigenlijk best handig leek om weer eens wat foto's van ons kereltje op het www te zetten. Mijn vader ziet zijn jongste kleinzoon namelijk niet zo heel vaak. Dus wat foto's van meneer op het ijs, met mijn shawl (of zeg je sjaal?) en in de wandelwagen ('t is een zoekplaatje). Hij eet zelf zijn boterham en kan ook gewoon erg eigenwijs kijken. Een en ander zit denk ik een beetje door elkaar. Maar het filmpje is het meest recent, want hier is 't manneke geknipt en geschoren (maar dan zonder dat 'geschoren'). Hij is bij de kapper geweest, ja ja! Lijkt wel of de kapper mijn kind veranderd heeft; weg babyhaar, weg vlassige sprietjes op dat koppie. Nee, met zijn 15,5 maand is hij al een echt jongetje en daar hoort een heus kapsel bij! Mocht u nou in slaap vallen halverwege (bij het filmpje welteverstaan, ik neem aan dat de foto's meevallen ;-)), dan kan ik u melden dat de boterham op is gegaan met veel 'mmmm's' van B en 'goed zo's' van mama. Have fun! (enne, goed om weer terug te zijn. Wie weet plaats ik vaker wat ;-))

2 opmerkingen:

Mia zei

Volgens mij zijn wij familie van elkaar...
Ik had vandaag hetzelfde idee en heb ook eindelijk weer eens wat op mijn weblog geschreven.

Maarre... waar zijn die foto's en dat filmpje nou?

Of ben je zelf in slaap gevallen??

liefs, oma Mia

Mia zei

Jaaaa, nu zie ik de foto's wél!

Wat leuk en lief...
En wat wordt-ie al groot...

Schattig hoor!

liefs, oma Mia