vrijdag 20 maart 2009

Nieuwe dingen!

Hoewel het wat stil was op mijn blog heb ik niet stil gezeten... Naast mijn gebruikelijke creatieve uitspattingen is ook mijn website nu zo ver dat ik daarover iets durf te vertellen.... Lin-Art is official! Neem een kijkje en laat een berichtje achter (dat vinnik zo leuk!!).

Ondertussen heb ik weer een nieuwe tas gemaakt. Een nieuw model! Hoewel hij nog niet helemaal naar mijn zin is (sommige details in het ontwerp kunnen wat beter), ben ik toch best tevreden. Binnenkort komt ook deze tas op mijn site!



En kijk daar... ja daar! Mijn eigen logo op een labeltje.. Sjiek hè?





Naast het maken van tassen ben ik de laatste dagen weer aan het haken geslagen... een etui in rood met witte stippen:




En ben nu bezig met een nieuw exemplaar, een zogenaamd WIP Project ;-)

3 opmerkingen:

Alice zei

Dit ziet er allemaal toppie uit!!!

Mia zei

Je hebt weer leuke dingen gemaakt hoor!
Het blijft heerlijk om met kleuren te werken, he. Vooral als het van die leuke frisse kleurtjes zijn!

Corina zei

Wat een leuke tas!