vrijdag 17 april 2009

En tòch is het leuk!

Gisteren was 't secretaressedag.
Je weet wel, die dag eens per jaar waarop vermeende secretaresses in het zonnetje worden gezet door hun baas.
En waarop je als 'secretaresse' (of management assistent, office manager, secretarieel medewerker or whatever) jezelf betrapt op de wens dat je baas toch aan je gedacht heeft.
Want eígenlijk vind je het onzin, dat commerciële gedoe. Maar aan je reactie dat je baas toch iets gedaan heeft, merk je dat je er toch heel blij mee bent.
Al is het alleen maar om de attentheid. Het gaat je natuurlijk helemaal niet om dat bosje bloemen. Tuurlijk niet!

Tenzij...



Dat bosje bloemen geen bosje bloemen is.....



Maar een kunstwerk!



En als ik eerlijk ben. En dat ben ik. Dan doen zijn woorden mij het meest.



1 opmerking:

Mia zei

Leuk hoor, dat stukje waardering!
Ik ben gisteren de hele dag thuis geweest, maar helaas... geen bloemetje gekregen.
Ze zullen het wel vergeten zijn want het kan gewoon niet zo zijn dat ze me niet waarderen, toch ;-)

Geniet van je kunstwerk!

liefs,
oma Mia