woensdag 29 april 2009

Zowaar had ik zomaar vandaag ineens 8 uur voor mezelf. 8 uur, acht uur!! Want ik had zomaar een vrije dag genomen om .... ja, wat eigenlijk... dat wist ik niet. Nadat ik Bouke naar het kinderdagverblijf had gebracht (ja, dat dan weer wel), kwam ik in een leeg huis met 8 lege uren voor me. En die tijd wilde ik zo nuttig mogelijk besteden. Dus ik had nogal wat plannen voor vandaag... My wish list:

Haken
Nieuwe wolletjes halen bij die winkel waar ik nog een cadeaubon van heb
Was opvouwen
Winkelen
Mijn nieuwe kleren passen
Weer een poging wagen iets te scrappen

Maar niks van dit alles heb ik gedaan vandaag. Ik ben achter de naaimachine gekropen en heb een nieuwe pop gemaakt.... tadaaa!!


2 opmerkingen:

Mia zei

Heerlijk he, zo'n dagje voor jezelf.
En dan ook nog zo'n mooi resultaat.
Die pop is fantastisch!!

fijne Koninginnedag en een dikke knuffel voor jullie allemaal,
liefs oma Mia

Nicole zei

Wat een leuke pop! Heb je die zo maar uit je hoofd gemaakt, of met een patroon?