maandag 15 juni 2009

Borne-IJsselstein-Amsterdam-IJsselstein-Borne

Dat was onze route. Gisteren.
Met z'n drieën naar IJsselstein, met z'n tweeën naar Amsterdam. Want ik wilde heel graag even naar de Open Dag van Vogue.

De opleiding was niet helemaal wat ik zocht, maar desondanks vond ik het wel erg leuk om het gezien te hebben. Omdat we het bij Vogue redelijk snel gezien hadden, zijn we nog even Amsterdam in geweest. Het zonnetje begon te schijnen en de grachten waren gevuld met gezelligheid. Echte Amsterdamse gezelligheid.

Nog even een Kitsch en Kitschen winkel in geweest (ja, dat is nou wel weer helemaal mijn ding ;-)). Heb een leuke agenda gescoord en een kleurboek. Ja, een kleurboek ja! Waarom niet? Een kleurboek voor grote meisjes, ik ben helemaal weg van dit mooie exemplaar!!




Toen weer terug naar IJsselstein. Waar oma op Bouke paste. En wij 's middags naar het stadje zijn gegaan omdat daar koopzondag en kunstmarkt was. Erg leuk om weer eens terug te zijn en oud bekenden tegen te komen! Toen toch maar bij oma gebleven en hebben we lekker in de tuin gezeten en patat gegeten.




Terug naar huis trakteerde Bouke ons op een waar 'zang'orkest, m'neer wilde niet slapen... zucht... heb die rit nog nooit zooo snel gereden als gisterenavond.

1 opmerking:

Mia zei

heb die rit nog nooit zooo snel gereden als gisterenavond....

Dan is het maar goed dat ik dat niet geweten heb!

Ik vond het heerlijk om jullie allemaal weer eens te zien en lekker met Bouke te kunnen knuffelen.
Want het is een prachtig "ding" ;-) !

liefs, oma Mia