dinsdag 14 juli 2009

zusje-zusje

Mijn zusje was hier vandaag. Met haar kindjes. Want die hebben al vakantie. En ik heb vandaag mijn laatste vakantiedag 'gevierd'. Dus was het even feest en gingen we buiten witte bolletjes eten en speelden de kindjes in hun blote billen in het badje in de tuin. En gingen we even naar de schoenwinkel hier in het dorp om te kijken of mijn zusje dezelfde pumps kon scoren als ik :-). Wat helaas niet lukte. Toen zijn we nog even naar de parfurmeriezaak geweest. Want mijn zusje had nog een cadeaubon. Toen trakteerde ze zich op hele mooie oogschaduw en liet ze zich heel mooi opmaken door de mevrouw van die winkel. En toen moest ik even een foto maken. Van mijn zusje. Omdat ze zo enorm straalt. En omdat ze zo'n sterke, lieve meid is. En ik mijn zusje weer terug heb :-D

Dit is ze.



Mooi he?!

1 opmerking:

Mia zei

Wat een ontzettend lief bericht...
...en ook zo helemaal wáár!

heel veel liefs van een trotse moeder