dinsdag 10 november 2009

2 l, 6 v in 2e l, 2 v in elke v

Ja, wat moet je anders? Als het buiten de hele dag regent! En het nu al zo vroeg donker is. Mensen die me kennen weten dat ik niet stil kan zitten. Altijd wel met íets bezig. Een paar weken geleden heb ik mijn sjaal afgemaakt. Gehaakt. Met vierkanten. En heeeeerlijk warm is 'ie! En lang. En breed. Om in te wonen, zo lekker!



Toen op zoek gegaan naar een nieuw project en kwam ik op internet allemaal leuke websites tegen met aanverwante webshops en kon ik het niet laten wat te bestellen. Oké, het wordt een uitdaging, een haakboek in het Zweeds, maar dit boekje met schattige patronen riep gewoon om gekocht te worden. Door mij welteverstaan :-D



En ja, dan loop je in een boekwinkel en kom je ineens nog meer boeken tegen die je wilt hebben. Met het excuus dat het verzamelen van de boeken -en erdoorheen bladeren, zittend op de bank met een kopje thee en chocola- ook best een hobby is, heb ik me laten verleiden.

Dussehh, als jullie het wat stil vinden op m'n blog....

2 l, 6 v in 2e l, 2 v in elke v etc. etc.

dan ben ik lekker aan het haken :-D

Geen opmerkingen: