woensdag 17 februari 2010

Nieuw fris lay-outje

Oud Hollandsch blijft natuurlijk leuk. Het heet niet voor niets Oud Hollandsch. Maar dat neemt niet weg dat het af en toe tijd wordt voor iets nieuws. Een nieuw jasje voor mijn blog. Niet dat ik er veel op schrijf de laatste tijd. Maar ach, je weet nooit wat een ander smoelwerk voor nieuwe inspiratie kan doen :-)

Ik heb trouwens nog wel iets in de pijplijn; mijn vierkanten, die vierkanten die ik al sinds juni 2009 aan het haken ben. Waarover ik tegen iedereen aan het vertellen was en die overal mee naar toe zijn gegaan omdat je namelijk binnen een uurtje zo'n ding af hebt, die vierkanten dus. Die zitten nu in een kleedje! Eindelijk! Mijn gehaakte plaid is af. En hij is leuk! Jemig wat is hij leuk! Waarschijnlijk morgen wat foto's van het eindresultaat, maar hier alvast wat foto's van 't voorbereidende werk.



3 opmerkingen:

Nienuh zei

Daar moet ik natuurlijk even voor uit de RSS feed. Voor een nieuwe lay-out. Leuk!

Ennuh, respect voor het haken. Heb helaas het doorzettingsvermogen niet voor dat soort projecten.

Hannie Mars zei

COOL dekentje is dat geworden zeg! Wat een mooi kleuren zo bij elkaar. Ik red het ws deze herfst net met een vestje voor mijn oudste dochter, hahaha! idd de aanhouder wint!

Leuk blog heb je trouwens! Super!

Groetjes Hannie

Erika zei

wauw wat een gaaf iets!
Heel erg mooi!
Ik ben ook zo'n crea bea....maar als ik zo door je blog scrol ben jij het op en top!
Kom gewoon door boven aan mijn eigen blog te klikken op "volgende"bij jou terrecht.
Nu mijn brutale vraag:
Heb je hier een patroontje van? Van zo'n vierkant lapje? En van de vierkant met bloem?

groetjes Erika