zaterdag 1 mei 2010

en de rest van Saartjes keuken!

't moest nog even afgemaakt worden. Want met het ophangen van het gordijntje leek het al wel op Saartjes keuken. Maar eigenlijk was 't dat nog niet. Dat ik het wel Saartjes keuken noem komt door de geblokte vloer, de ronde eettafel en de ouderwetsche keukenstoeltjes.

Maar nu issie zo goed als af! Alleen nog een goed lampje voor aan het plafond en iets gezelligs in de vensterbank en dan heeft mijn keuken eindelijk de gezelligheid die al die tijd verborgen zat.



2 opmerkingen:

mEET zei

haha, heb jij ook een blog vroeg ik.... duhuh! ik heb dit al eens gezien en gelezen! ik kwam al regelmatig bij je gluren, wat een muts! ikke dan he ;)

Linda zei

Hahaha, ja, grappig he! Zo zag ik bij jou ook allemaal dingen staan waarvan ik dacht; ooohhhh, dat stond óók op jouw blog! Hihi