donderdag 13 mei 2010

Poging 2!

De mislukte poging van afgelopen weekend zat me niet lekker. Ik kon het niet uitstaan dat ik zo'n -in mijn ogen slecht- schilderij heb gemaakt. Dus ik deed weer een poging. Maar dit keer mocht de ezel niet mee doen. Die is mij te lastig, bovendien wilde ik graag handig gebruik maken van de zwaartekracht en dat is met een ezel verre van 'handig' te noemen.

Laat ik, voordat ik de foto's laat zien (niet stiekem al naar beneden scrollen!) even zeggen dat ik best tevreden ben.
Eigenlijk ben ik best supertevreden zelfs.
Maar Bianca kan het beter. Veel beter!
En bovendien is het ook gewoon haar stijl. Hoewel -dat durf ik wel hardop te zeggen- het ook wel mijn stijl is. Het is alleen niet mijn eigen zelf bedachte Linda Verhoef stijl. En dat vind ik nou weer een beetje jammer. Want hoewel ik erg blij ben met het resultaat, is het toch gewoon een beetje gejat. Het idee dan.

Maar dat neemt niet weg dat ik er toch erg happy mee ben! :-D




1 opmerking:

Hans zei

knap gedaan hoor, wel een beetje druk maar toch een mooi schilderij.
je bent een erg creatief meisje hoor :-)