woensdag 28 juli 2010

Haaknaaldenmapje

Bouke naar het kdv, en ik heb lekker nog vakantie. Heerlijk dit soort dagen waarbij je 's ochtends om half negen denkt; 'woei, ik heb de hele dag nog voor me, wat zal ik eens gaan doen'. Ik maak altijd lijstjes van wat ik wil doen. Onmogelijke dingen staan erop omdat het nooit haalbaar is op één dag.

En de tijd vliegt voorbij! Vanmorgen op zoek gegaan naar een leuke muursticker voor Bouke's kamer. Toen houten letters besteld die zijn naam vormen. Die ga ik schilderen, of beplakken met papier. Of met stof. Of weet ik veel.

Toen nog wat gesurfd, even naar de Action geweest en vanmiddag ben ik achter de naaimachine gekropen. Eindelijk weer eens. Het was lang geleden dat ik iets genaaid heb. Op één of andere weblog kwam ik dit haaknaaldenmapje tegen. Geen patroon maar vast niet moeilijk te maken.

Dus stof uitgezocht en aan de slag gegaan.

Tadáá!


Geen opmerkingen: