maandag 16 augustus 2010

#12m12p

Dat was de code die ik steeds op twitter zag. Uhh, watte? dacht ik! Het blijkt om een nieuw project te gaan. Of eigenlijk 12 projecten in 12 maanden. Het is de bedoeling om iedere maand een project te maken. Alle twitterende creatievelingen doen mee en we werken allemaal aan hetzelfde thema.
Plan: in de eerste week van de maand wordt het thema bekend gemaakt en aan het eind van de maand laat ik het resultaat zien. En met goedvinden van
Creadientje (initiatiefnemer van dit project, samen met Kaatjeskeet) laat ik ook zien hoe het met de voortgang staat. Wel zo leuk om het een beetje te kunnen volgen :)

Vanaf 1 september gaan we aan de slag, ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

Do zei

Leuk dat je ook meedoet!

En leuk blog ook! Ben benieuwd wat het eerste thema wordt!

KaatjesKeet zei

Ben benieuwd naar al onze creativiteit!