dinsdag 24 augustus 2010

iets met garen en stof


Maar nog weinig wat met het project #12m12p te maken heeft... Wat me weer wat onrustig maakt want ik vind dat ik nu toch wel zou moeten weten wat ik zou kunnen gaan maken. Maar helaas... in die creatieve bovenkamer is het nog één grote brei aan ideeën. Hoewel er één idee is dat steeds meer vorm begint te krijgen... Iets met dieren (duh) en iets met vilt en stof. Denk ik. Maar mij kennende kan het zomaar toch iets anders worden.

En om de tijd te doden bij KidsCity in Borne afgelopen zondag, heb ik -heel truttig- zitten borduren. Ik kreeg wat meewarige blikken maar ik vond dat wel grappig. Hoezo het geijkte patroon van een boekje lezen als je 'wacht' of niks te doen hebt. Hup, borduurring, stof, garen en naald in de tas en ik ging aan de slag.

Er volgen er nog meer... van die kleine 'tekeningetjes'. Ik weet nog niet wat ik ervan ga maken... misschien een quiltje. Maar dan moet ik mijn moeder even heel lief aan gaan kijken ;)


5 opmerkingen:

Caet zei

Mooi en lekker vrolijk met die kleurtjes!

Liefs Kaatje

Mriek zei

Wat mooi!! Maak je dat zonder patroon??
Groetjes,
Marieke

Mia zei

Leuke stitchery!

Als je er genoeg hebt kun je er inderdaad een heel lief quiltje van maken.
Tips en advies kun je altijd wel van me krijgen hoor; daar hoef je me echt niet lief voor aan te kijken ;-)
(maar 't mag natuurlijk wél).

Liefs, Mia

Alice zei

Ziet er mooi uit hoor, zeker als je het zo uit de losse hand heb gedaan.

Gr. Alice

creadientje zei

Super!!!