zondag 15 augustus 2010

Nieuw paleisje!

Eindelijk heeft Bnu ook een gezellig kamertje. Het heeft heeft geduurd, vooral omdat ik niet wist wat ik er nou mee wilde doen. Maar na wat inspirerende websites en veel bezoekjes aan Ikea ;) is het nu eindelijk af!

Zo zag zijn kamertje er eerst uit:


En nu, na twee weekenden is zijn kamertje klaar! Gisteren in de weer geweest met muurverf, plankjes en de muursticker.



Vanmorgen de letters van zijn naam geschilderd.


En zojuist heeft F de planken opgehangen!


Tadaa!!

En niet geheel onbelangrijk; hij vindt het fantastisch! Toen ik vroeg wat hij het mooist vindt zei hij vol overtuiging: de boom!!

9 opmerkingen:

anja zei

wat ziet dat er mooi uit! Bouke gaat er vast heerlijk lekker slapen. zou ik ook doen in zo'n mooie kamer.

Haakmuts zei

Wat leuk en mooi gemaakt, Bouke zal vast heel blij er mee zijn.
En dat kussen met die uil maakt het helemaal af, geweldig.

Knutselbeertje zei

Linda,

je hebt voor je kleine man een mooie kamer gemaakt. Echt is voor een jongen.

groetjes,
Knutselbeertje

creadientje zei

ziet er superleuk uit!!

Lisette zei

Wat een leuke kamer!! Vooral die boom is geweldig. Heb ik ook nog over zitten twijfelen voor Madelief haar kamer, maar schaap paste daar beter in het "thema"
Die naam letters zijn ook echt leuk!

Saskia van de Ven - Vink zei

Hoi!
Je had me een twitter - mention gestuurd, en volgens mij drukte ik op t verkeerde knopje :( Zou je nogmaals willen sturen, want je mag me volgen hoor!

Groetjes,

Saskia
(@woonthier)

Alice zei

Via de site van 12m12p hier beland, wat een leuke dingen maak jij zeg! En het kamertje van Bouke, ik vind het echt geweldig.
Ik denk dat jou Bouke en mijn Eva ongeveer even oud zijn, ook Eva haar kamer wordt binnenkort omgebouwd van babykamer naar kinderkamer en met meegroeibed. Ook van de Ikea maar dan een witte metalen frame, geloof Minnen.

Erg leuk en veel succes met je 12m12p project.

Evy zei

Wat een mooi kamertje! Erg leuk gedaan. Vooral de plankjes zijn erg grappig!

xxx Evy

Linda zei

Wat een lieve reacties allemaal!! Dank jullie wel :D